sabato 24 settembre 2022

“You Will Never Know” – Imany

 

“Hellelil and Hildebrand, the meeting on the turret stairs”
- Frederic William Burton -
1864
95,5x60,8 cm
National Gallery of Ireland - Dublino, Irlanda.


Link immagine massima definizione








“You Will Never Know”

It breaks my heart ′cause I know
You're the one for me
Don′t you feel sad
There never was a story, obviously
It'll never be, oh

And you will never know
I will never show
What I feel, what I need from you, no

And you will never know
I will never show
What I feel, what I need from you

With every smile comes my reality, irony
You won't find out what has been killing me
Can′t you see me?
Can′t you see?

And you will never know
I will never show
What I feel, what I need from you, no

And you will never know
I will never show
What I feel, what I need from you, no, no

You will never know
I will never show
What I feel, what I need from you

No, no
No, no, you'll never know
No, no, no, you′ll never know
No, no, no
Love me, love me, love me, love me, no

And you will never know
I will never show
What I feel, what I need from you, no, no

You will never know
I will never show
What I feel, what I feel, what I feel
What I need, what I need from you, no

Imany –  The Shape of a Broken Heart – Giugno 2011.






Non lo saprai mai  (traduzione)


Mi spezza il cuore perchè
so che tu sei l’unico per me
non ti sembra triste il fatto che
non ci sia mai stata una storia
e che non ci sarà mai?

e tu non lo saprai mai
io non mostrerò mai
quel che provo,
quello di cui ho bisogno da te, no

tu non lo saprai mai
io non mostrerò mai
quel che provo,
quello di cui ho bisogno da te

con ogni sorriso arriva la mia realtà, l’ironia
non scoprirai mai cos’è che mi ha lentamente ucciso
riesci a vedermi? riesci a capire?

e tu non lo saprai mai
io non mostrerò mai
quel che provo,
quello di cui ho bisogno da te, no

tu non lo saprai mai
io non mostrerò mai
quel che provo,
quello di cui ho bisogno da te

no no, tu non lo saprai mai
io non mostrerò mai
quel che provo,
quello di cui ho bisogno da te, no

no, non lo saprai mai
no, non lo saprai mai
no, amami, amami, amami…

e tu non lo saprai mai
io non mostrerò mai
quel che provo,
quello di cui ho bisogno da te, no

tu non lo saprai mai
io non mostrerò mai
quel che provo,
quello di cui ho bisogno da te







Nessun commento:

Posta un commento